RADA PROGRAMOWA

Twórcy idei wydarzenia
Karczmarczuk Anna bw
Anna Karczmarczuk, członek Zarządu OFBOR, prezes Ipsos w Polsce
Urodzona w 1973 roku, absolwentka Instytutu Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim. z branżą badawczą związana od 1993 roku, zdobywała doświadczenie zarówno po stronie agencji badawczej (CASE, TNS OBOP, TNS Polska), jak i po stronie Klienta (PTC Era). Najbliższe jej zawodowemu sercu jest badawcze wsparcie dla rozwoju marek. Należy do PTBRiO i ESOMARu. Miłośniczka koni, w wolnym czasie towarzysząca dorastającej córce w wyczynowym uprawianiu jeździectwa.

Biskup Marek
Marek Biskup, Client Management Director, Kantar Millward Brown
Od 1992 roku do dzisiaj doradzał największym krajowym oraz międzynarodowym firmom na stanowisku Client Management Director w firmie Kantar Millward Brown Poland, dawniej SMG/KRC Poland. Specjalizuje się w badaniach jakościowych, które wspierają procesy: doradztwa strategicznego, optymalizowania komunikacji, projektowania architektury marki. Rozwija techniki myślenia twórczego oraz badania etnograficzne.

Psycholog społeczny ze specjalizacją w zakresie komunikacji niewerbalnej. Autor wielu publikacji i wystąpień w obszarze jakościowych badań marketingowych odpowiedzialny za takie innowacje jak: BrandEgo – wizualna technika projekcyjna do diagnozowania osobowości marek, czy IGroup – mini groupy z wykorzystaniem interaktywnego stolika Microsoft Surface. Laureat X Kongresu Badaczy. Zasiadał w zarządzie OFBOR. Od wielu lat udziela się w jury EFFIE.


Getler Kicman Agnieszka
Agnieszka Getler-Kicman, Head of Strategy & Insights, DANONE
Z badaniami rynku związana od 2002 roku, a od 2005 w Żywiec Zdrój SA, gdzie tworzyła zespół i procesy badawcze, umieszczając je w samym centrum organizacji i biznesu. Pracowała na styku działów marketingu, sprzedaży, badań i rozwoju, a także finansów, czy operacji i prognozowania sprzedaży. Miała też okazję spojrzeć na badania marketingowe z perspektywy użytkownika końcowego, będąc przez trzy lata Marketing Managerem portfolio wód gazowanych oraz tzw. aquadrinków. To niezwykle cenne doświadczenie, które wykorzystuje obecnie w nowej roli - Head of Strategy & Insights w grupie spółek  DANONE.

Olszewska Malgorzata
Małgorzata Olszewska, członek Zarządu OFBOR, wiceprezes Zarządu 4P Reseach Mix
Psycholog, badacz z kilkunastoletnią praktyką badań jakościowych i ilościowych. Była dyrektorem badań w Demoskop i Ipsos. Specjalizuje się w badaniach marki, rozwoju nowych produktów (NPD), oraz technikach kreatywnych. Członek zarządu OFBOR.

Polasz Adam 2
Adam Polasz, dyrektor badań i analiz w O11E
Od kilkunastu lat zajmuje się badaniami marketingowymi, kiedyś po stronie klienta (w Kompanii Piwowarskiej, T-Mobile), obecnie dyrektor badań i analiz w pracowni strategicznej O11E [ONE ELEVEN], gdzie odpowiada za interdyscyplinarne badania i analizy na użytek tworzonych strategii dla marek. Zawodowo interesuje się niestandardowymi metodami badawczymi i alternatywnymi źródłami wiedzy o rynku i konsumentach oraz technikami wizualizacji danych. Po pracy domorosły stolarz i cieśla.

Rudak Iza
Iza Rudak, krajowy przedstawiciel ESOMAR, Managing Partner w Maison&Partners
Psycholog społeczny, absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego i Akademii Muzycznej we Wrocławiu, stypendystka Uniwersytetu Walijskiego. Badacz jakościowy z 17 letnim doświadczeniem. w latach 1998- 2012 Dyrektor Badań Jakościowych Pentor Research International. 2012 - 2015 Client Service Director w TNS Polska, odpowiedzialna za badania jakościowe oraz członkini TNS Global Qualitative Leadership Team.

Specjalistka w dziedzinie badań eksploracyjnych, testów konceptów i opakowań, badań komunikatów reklamowych, oraz problematyki społecznej. Facylitatorka warsztatów pozycjonowania i architektury marek. Realizuje projekty badawcze i strategiczne (także międzynarodowe) dla wiodących globalnych marek. w latach 2012- 2016 prezes Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.


Sciechowska Anna
Anna Ściechowska, Customer Knowledge Manager w IKEA Retail
Marketingowiec i badaczka z blisko 15 letnim doświadczeniem, początkowo w branży farmaceutycznej OTC, następnie w kategorii piwa a teraz w retailu. Absolwentka Wydziału Zarządzania, Podyplomowego Studium Filozofii i Etyki oraz Socjologii na ISNS UW. Obecnie w trakcie doktoratu u Prof. UW dr hab. Anny Gizy-Poleszczuk na Wydziale Socjologii i Filozofii UW.

Slusarski piotr
Piotr Ślusarski, Consumer & Market Insights Jr. Manager w Unilever
Socjolog, absolwent Instytutu Socjologii na Uniwersytecie Warszawskim. Od 4-ech lat związany z branżą badawczą, niemalże przez cały czas po stronie klienta. Pracuje głównie z działami marketingu oraz sprzedaży zarówno na poziomie lokalnym, regionalnym jak i globalnym. Najlepiej czuje się w przekrojowych projektach strategicznych opartych na analizie trendów konsumenckich.

Tarnowski Lukasz
Łukasz Tarnowski , Strategic Planner KRÓLICZA NORA
Współtwórca think tanku Królicza Nora, specjalizującego się w projektach dotyczących świata młodych, badaniem trendów i nowych zjawisk kulturowych związanych z rynkiem polskim. Laureat nagrody publiczności na XVI Kongresie PTBRiO za wystąpienie "Failcore: o tym jak porażka spotyka się z sukcesem i uznaniem". Doświadczenie zdobył jako strateg komunikacyjny w agencjach reklamowych: McCann Worldgroup i VML Poland, oraz konsultując projekty dla największych marek kategorii m.in. Lay’s, Żywiec Zdrój, Lidl Polska, mBank, 3M, Grupa Żywiec, MasterCard, Statoil, Coca-Cola. Absolwent projektowania komunikacji i User Experience Design.

Zajac Jan 2
Jan Zając, Sotrender, Wydział Psychologii UW
Badacz i psycholog. Współzałożyciel i prezes Sotrendera, jedynej w Polsce firmie badawczej specjalizującej się w social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania. Adiunkt na Wydziale Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent SGH i UW, stypendysta Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie oraz Uniwersytetu w Leuven. Autor wielu publikacji nt. psychologii Internetu i prowadzenia badań online. Częsty mówca na konferencjach branżowych. 

Wykładowca na studiach magisterskich i podyplomowych z zakresu marketingu internetowego oraz badań społecznych i marketingowych. 

Zna 6 języków, odwiedził 40 krajów – w większości na rowerze.