PROGRAM

Aż 1600 minut contentu i networkingu
Program tegorocznego Kongresu Badaczy powstał dzięki wyselekcjonowaniu przez Radę Programową najlepszych spośród ponad 130 nadesłanych propozycji wystąpień.

Wszystkie prezentacje kongresowe mają merytoryczny charakter i nie zawierają treści o charakterze sprzedażowym.

Pobierz program w pliku pdf. Download programme pdf.

Dzień I - czwartek, 25 października
 
9.30 - 10.00
rejestracja uczestników, kawa powitalna
 

Otwarcie Kongresu
 

 

11.00 - 11.30
przerwa na kawę
 
13.10 - 14.10
przerwa na lunch
 
15.20 - 15.50
przerwa na kawę
 

15.50 - ...

 
Debata: Czy marketing wzmacnia podziały społeczne w Polsce?
 
 

 
Wybory konsumenckie nie są pozbawione wymiaru społecznego i politycznego. Decyzja o zakupie danego produktu coraz częściej jest deklaracją wyznawanych wartości. Do wartości chętnie odwołują się sami marketerzy. Czy ich działania mają wpływ na podziały wewnątrz polskiego społeczeństwa? Porozmawiajmy o wartościach w reklamie i marketingu oraz ich potencjalnym wpływie na relacje między nami.
20.00
Research Mix Party

 

Dzień II - piątek, 26 października

9.30 - 10.00
kawa powitalna
 
11.40 - 12.10
przerwa na kawę
 
13.50 - 14.50
przerwa na lunch
 

<!doctype html>

Untitled Document

PROGRAM

Aż 1600 minut contentu i networkingu
Program tegorocznego Kongresu Badaczy powstał dzięki wyselekcjonowaniu przez Radę Programową najlepszych spośród ponad 130 nadesłanych propozycji wystąpień.

Wszystkie prezentacje kongresowe mają merytoryczny charakter i nie zawierają treści o charakterze sprzedażowym.

Pobierz program w pliku pdf. Download programme pdf.

Dzień I - czwartek, 25 października
 
9.30 - 10.00
rejestracja uczestników, kawa powitalna

10.00 - 11.10

11.00 - 11.30
przerwa na kawę

11.30 - 13.10

13.10 - 14.10
przerwa na lunch

14.10 - 15.20

15.20 - 15.50
przerwa na kawę

15.50 - ...

20.00
Research Mix Party

 

Dzień II - piątek, 26 października

9.30 - 10.00
kawa powitalna

10.00 - 11.40

11.40 - 12.10
przerwa na kawę

12.10 - 13.50

13.50 - 15.35
przerwa na lunch